.

Friday, November 4, 2011

BUSY BUSY BUSY

Aku tersangatlah banyak kerja menimbun-nimbun sampai aku tak tahu nak buat yang mana dulu...



Akhirnya aku pilih mana yang lebih penting.



Di saat-saat akhir pun ada kerja tambahan aku kena setelkan.


Nasib baik ada kawan-kawan yang sudi membantu dan meringankan beban huhu kalau tak matilah....hari-hari aku pengsan macam ni                                        


Mata aku berpinau menahau silauan cahaya laptop aku ini..dah tak tahan ni.. Macam nak pengsan dibuatnya..


Tau-tau je aku dah nak lelap depan Laptop. 


Akhirnya kerja aku tak siap 
aku lak bersiap untuk tido.. huhuhu



P/s: suhu badan aku skejap naik skejap turun..skejap naik, skejap turun.. maknanya aku dah terlampau letih arr tu..