BUSY BUSY BUSY

Aku tersangatlah banyak kerja menimbun-nimbun sampai aku tak tahu nak buat yang mana dulu...



Akhirnya aku pilih mana yang lebih penting.



Di saat-saat akhir pun ada kerja tambahan aku kena setelkan.


Nasib baik ada kawan-kawan yang sudi membantu dan meringankan beban huhu kalau tak matilah....hari-hari aku pengsan macam ni                                        


Mata aku berpinau menahau silauan cahaya laptop aku ini..dah tak tahan ni.. Macam nak pengsan dibuatnya..


Tau-tau je aku dah nak lelap depan Laptop. 


Akhirnya kerja aku tak siap 
aku lak bersiap untuk tido.. huhuhu



P/s: suhu badan aku skejap naik skejap turun..skejap naik, skejap turun.. maknanya aku dah terlampau letih arr tu.. 

Comments

Unknown said…
Salam ceria Maya
Saya suka post ini. You sendiri ada kucing? Kami ada 9 ekor!

Popular Posts