Tahun 2014

Assalamualaikum dan Selamat berhujung minggu..

Agak lama tidak menjengah blok ini dan menulis sesuatu. Banyak perkara perlu diuruskan dan Alhamdulillah, Allah s.w.t permudahkan segalanya.

Tahun baru tanpa sebarang azam baru.
Azam lama masih megnhantui diriku.
Tidak mengapa, pasti aku akan cuba juga tunaikannya.

14.12.13 Adik perempuanku selamat melangsungkan perkahwinan dengan jejaka pilihan hatinya berwalikan adik lelakiku.

 

Sebelum itu aku sangat sibuk menguruskan hal-hal sekolah dan persiapan perkahwinan adikku.




 




Awal tahun 2014 pula kembali sibuk menguruskan hal-hal persiapan awal tahun untuk sekolahku. Takwim, program dan mesyuarat menanti.

Yang penting aku gembira dengan kehidupan aku dan sihat sejahtera. Rakan baik tidak putus putus mengajak diri ini melancong ke luar negara. Aku bilang padanya perlu melihat status kewangan dahulu. huhuhu 

Comments

Popular Posts