Khas Buat Penjual Suplemen

ZJPHOTOCOPYRIGHT
Gambar diambil suami sewaktu kami berjalan-jalan di Melaka Rivercruise 

Assalamualaikum WBT.

Hari ini merupakan hari cuti Wesak. Happy Wesak Day to All Malaysian!
Laman blog pula lama tidak dijengah. Ada beberapa komen terbiar tidak berjawab.
Maaflah. diri ini tidak serajin dulu untuk update blog ini. Sibuk dengan famili dan tugas.

Apa yang pasti, saya masih sihat seperti biasa. Berat 55 kg. Emosi stabil dan dalam keadaan gembira. Alhamdulillah syukur kepada Allah SWT Tuhan sekalian alam. Berkat bulan ramadhan yang mulia, merenung kembali sangat diri ditimpa sakit, dan bagaimana agaknya keadaan pesakit kanser di laur sana menghadapi bulan ramadhan pula. Saya berdoa kalian tetap istiqomah, sabar dan kuat menghadapi ujian ini. Sabarlah. InsyaaAllah Ada ganjaran menanti.

Oh ya. Tajuk blog saya hari untuk penjual suplemen.
Sebelum itu, saya mohon maaf kepada semua penjual suplemen yang berhajat untuk menjual suplemen masing-masing kepada saya atau kepada pembaca blog ini.

" Mohon hentikanlah. Saya tidak berminat. Dan saya tidak akan sesekali mengesyorkannya kepada kawan-kawan apatah lagi kepada pembaca blog ini"

Anda ingin sihat? dengarlahhh cakap doktor!

Comments

Popular Posts