.

Saturday, February 12, 2011

Aku dan kasut

Aku sebenarnya sangat suka bershopping. Aku gemar berganti-ganti baju dan kasut. Aku rasa kawan-kawan aku pun lebih kurang sama ngan aku, cuma aku kronik lagi la..kikiki Kadang-kadang aku kesal juga dengan sikap aku yang suka membazir. Manakan tidak, ada antara kasut-kasut aku tu masih dalam keadaan baik, dah aku nak "madukan mereka".

Kalau aku kelaur membeli belah ataupun menonton wayang, aku tidak akan melepaskan peluang untuk melihat kasut-kasut terkini yang sesuai dan cantik dipakai oleh diriku.. Kalau aku dah berkenan dan kemudian aku tidak membelinya, apabila pulang ke rumah nanti, pasti aku teringat-ingat kasut yang aku berkenan tu. Lepas tu mulalah menyesal tak sudah..hahaha

Kalau saiz kaki ku ini sama ngan adik aku tak apa juga. Aku boleh bagi dia pakai. Masalah de problemo nye pula, saiz kakiku ini umpama si kenit dalam cerita Snow White and 7 Dwarf.. agak kecil lah beb. saiz 5 ke, saiz 4.5 ke buleh la aku pakai.

Sekarang ni aku tengah mengidam nak beli kasut kerja. Dari hujung tahun lepas aku masih tak beli-beli lagi. Waaa..nak kasut, nak kasut....uwaaaa....~ (+_+)*

Berikut merupakan koleksi kasut aku..dan kebanyakkannya aku jarang pakai.
Teruk kan aku ni...huhuhu


Ni kasut yang paling aku gemari..macam but sikit!



Kasut diatas ini, aku jarang pakai.. tapi yang hujung tu kasut bertutup, aku selalu pakai pergi sekolah..



Yang ini memang aku banyak lenjan. Flat-shoes memang kegemaranku.. aku pakai flat sampai ada yang terkopak-kopak. Walaupun rupe mike tidak lagi seperti dulu aku tetap pakai sebab aku suka.



Yang ini pula, aku sangat-sangat jarang pakai... hehehe..
aku beli jer tapi nak padankan ngan baju apa aku pun tak tahu..huhuhu...



Yang ini memang aku baru pakai sekali.
 Lepas tu aku tak pakai lagi dah..dia jadi sempit. 
Tak selesa. Sakit kaki aku kang..aku ingat nak jual je



Yang ini pun aku baru pakai sekali, aku suka sangat kasut ni, 
tapi pun tak selesa nak pakai walaupun memang saiz aku..huhuhu

3 comments:

Yaya said...

aku sukeeee jugak... tp x sebyk ko lah....nnt kite p shopping kasut yer... heee

cikgu siti hazreen said...

haishhhhh, sebenornyer, aku suka duduk saja kat kedai kasut sambil menunggu korang selesai membeli-mencuba pelbagai jenis kasut dan saiz huhu, aku hanya menjamu mata
-_-

MeL said...

yaya: hehe..jom shoping kasutt huhu
kakak: haahla..mmg slalunya akak akan jadi pemerhati je..akak jugak yg maintain kool... :)