.

Thursday, May 5, 2011

H>A>T>E

aku menyampah dengan kondisi badan aku yang selalu tak sihat

aku nak ada badan yang sihat macam orang lain

sebab aku nak buat apa yang aku kena buat dengan lebih baik!

aku menyampah dengan orang yang sangka keadaan aku lebih baik sebab aku sakit.tak yah lah nak bersungguh sangat. buat apa kan? buat susah badan je. baik ala kadar dan kalau sakit lebih baik cuti sakit. tak yah susah-susah.

what the heck?

aku lebih baik dari itu!

2 comments:

cikgu siti hazreen said...

sabar mell, moga ko cepat sembuh...amin

Maya said...

sabar lah ni..kadang jek tu tk tahan..serabut la..