MAC spirit!

Yer..aku tau dah lama jugak tak update blog. Ini disebabkan kesibukkan aku dengan aktiviti sekolah dan kekangan masa. Semua orang tahu aku kuat tidur. Aku cepat letih. Fuh.. Nasib baik kawasan sekolah aku ni kecil. Tempoh aku nak berjalan dari satu tempat ke satu tempat tidaklah mengambil masa yang lama.

*gambar: bukan koridor sekolah aku.

Apapun kerja sekolah aku sekarang makin bertambah. Semua orang sedang memerhatikan hasil kerja aku dan menunggu masa untuk memberi komen.


*ps: apa pandang-pandang?? huhu

Aku tidak gentar sedikit pun kerana aku bersedia. Aku sihat sekarang dan harap bertambah sihat supaya aku boleh sambung belajar.


Cari ilmu lebih untuk meluaskan pemandangan dan menambah cara bagaimana hendak menguruskan SESUATU dengan lebih baik. Sesuatu itu apa? huhu rahsia.

Comments

Popular Posts