Alhamdulillah

Syukur kepada Nya
Aku masih sihat dan gembira
Tenang dengan kehidupan aku
No more expectation.

Hidup ni mudah je. Jangan dirumitkan.
Buat baik, baikla yang kita dapat.
Buat jahat. Terimalah padahnya.
Every decision come with a risk.
U just have to be ready.

I know.
My family always love me.
But that don't make me a pampered person.
They make me stronger.
They make me want to live longer.

2016.
I'm going to own a house soon.
House with my name on it.

Last year i'm travelling to Singapore.
I hope next year my rezeki will allow me to go Japan
I'm able to go everywhere
-- do anything i want
because i was healthy enough and had some money in my pocket.

Alhamdulillah
i am happy

Comments

Unknown said…
Assalamualaikum maya.. saya zurina.. blh share dgn saya ttg kanser yg maya hidapi? Ini nombor saya.. 0196127769.. saya juga bekas pengidap cancer thyroid. Dan kini Allah uji lagi.. Cuma berharap ada kwn2 yg senasib dgn saya dpt berkongsi cerita..
yusrii said…
assalamualaikum.. cik cuba ramuan daun rerama, belalai gajah, durian belanda dan biji aprikot.. pantang makan.. insyallah sembuh.. boleh cuba jus infiniti dalam internet.. kita iktiar.. Isyallah allah sembuhkan
Unknown said…
Salam.saya redzuan...isteri saya baru je menerima laporan perubatan yg dia mengidap kanser limfoma..boleh share tak pengalaman maya di email saya mredzuan@uthm.edu.my...tq saya harap maya dah beransur pulih
Maya said…
Waalaikumsalam Zurina, Harap zurina bersabar dengan ujian Allah s.w.t ini. Sesungguhnya Allah sayangkan zurina.:)

Terima kasih encik yusri. :)

Encik Redzuan boleh gothrough blog saya. Semua saya sudah kongsikan di sini. :) Semoga isteri encik dan keluarga berolah kekuatan dan semangat menghadapi dugaan sakit, Serta disembuhkan dengan izinNYA. Amin.

Popular Posts