.

Sunday, September 11, 2011

Cold to the feet



Hari ini aku mandi lewat petang. Pukul 6.40 petang. Aku tengok baldi dalam bilik air berisi air..then  aku sentuh airnye. Mak aihh..sejuk giler... Tapi aku gagahkan juga, sbb pagi tadi aku bgn tk mandi lagi. [Alasan : Sejuk gak].




Maka petang ini, aku kena mandi gak. huhu. apabila air tu sampai je ke kulit aku, badan aku mula mengigil. aku simbah lagi air. Lagi bertambah teruk aku punya gigil, sampai berketap gigi. Ini tak boleh jadi.. Aku sabun cepat2 dan bersiram ala cowboy.




Kemudian aku capai tuala, [tak cukup tebal] aku capai selimut aku tu balut badan aku cepat2.. baru la rasa selesa.. menggigil aku ni kurang..




Gila, napelah aku ni..memang cuaca sejuk skit hari ni, tapi selalu tk macam ni.
Aku memang sensitip sejuk.




P/s: Camana aku nak pergi Jepun ni.. Cameron Highlands pun aku tk thn sejuknya..

No comments: