.

Thursday, September 29, 2011

Hari yang sayu

Agaknya aku ni sensetif sangat.
Macam mana tah nak bagi emosi aku stabil.
Aku rasa tak gembira.
Aku rasa tak selamat.

Aku rasa aku bahagia.
Tapi perasaan bahagia itu tak berpanjangan.

Cubalah jangan layan sangat perasaan tu.
Buat-buat sibuk.
Tengok cerita kelakar ke.
Aku pun dah lama tak tengok wayang.
Nak tengok wayang dengan siapa pun aku tak tahu.
Kadang-kadang aku rasa aku sorang-sorang je dalam dunia ni

"Kawan lama" aku telefon tanya khabar
Minta diberi peluang
Aku senyap je
Tak ada perasaan langsung

"kawan baru" aku pulak
Tak secure aku dibuatnya

Tak apalah..
Sabar jelah selagi mampu sabar.





No comments: