Tahun yang sibuk, Tahun 2016

Assalamualaikum w.b.t

Mohon maaf kerana aku sudah agak lama tidak menulis.

Alhamdulillah aku semestinya sihat-sihat sahaja.
Cuma agak sibuk sedikit dengan kerja, kerja dan kerja.

Aku masih pergi temujanji dengan doktor pakar selang 4 bulan sekarang.
Meskipun ada aku bertanya bila mereka ingin melepaskan aku, akhirnya mereka tetap tidak mahu melepaskan kerana potensi "recurrence" iaitu kanser berulang masih tetap ada.

Aku juga masih menjalani rawatan hypothyroid. Apa itu penyakit tiroid?
Agak keletihan kerana perlu drive sejauh 1 jam ke tempat kerja dan 1 jam lagi untuk pulang ke rumah.

Rumah yang aku beli masih belum boleh diduduki. Rasa ingin mohon pindah tempat kerja kerana letih. Tapi sayang nak tinggalkan sekolah lama.

Terima kasih kepada yang sudi membaca blog ini. Cumanya jangan lah diharapkan aku dapat sentiasa update blog ini ya.

Wassalam. Semoga kita sentiasa dirahmati. Amin





Comments

Popular Posts