.

Monday, November 22, 2010

Bosannya



Pagi ini hujan turun renyai-renyai. Seperti biasa aku bangun awal umpama aku akan pergi sekolah, bekerja seperti biasa. Tapi hari ini, bersamaan hari isnin 22hb November 2010, aku sudah mula bercuti.

Puas aku berfikir apa harus aku lakukan hari ini supaya aku tidak bosan?

Selain bermain game Facebook?
Atau selain bermain gitar tanpa henti sampai jari-jari aku semua sakit?
Kemas rumah? basuh kain dan lipat kain?
hurmmmmmm bosan yang amatttttttt....

Nak tengok wayang ngan kawan2, mereka semua balik kampung.
Adik2 aku pula sekolah dan bekerja. huhu..

Aku rasa nak pergi je jalan sorang2. Tengok-tengok orang disekeliling aku. Lihat pemandangan kat luar sana dan manusia-manusia yang bergerak. Buat sahaja apa aku mahu. Sapa yang nak marah? hehe





aku tak mahu jadi bosan macam panda yang kiut ni..hehe sian dia.

1 comment:

cikgu siti hazreen said...

cute betul panda ni mell ^_^